0 2 0 0 21 26.01.2021 Maciej LewańskiGalerie handlowe – czas się obudzić, bo świat się zmienił!Noworoczna prognoza dla galerii handlowych brzmi prosto i brutalnie – prawdziwy kryzys i koniec świata dopiero nadciąga. Strategia przeczekania, stosowana powszechnie w pierwszym roku pandemii Covid-19, doprowadzi do ruiny wielu przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie tego rodzaju centrów. handel detaliczny zarządzanie marką
0 1 0 0 3 10.07.2018 Jonasz WierciochIgreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsówJacy właściwie są pracownicy i konsumenci z pokolenia Y? Aby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie, trzeba sięgnąć do wyników badań, a nie do obiegowych opinii. I lepiej z tym nie zwlekać. Dobre zrozumienie tej grupy będzie coraz istotniejsze dla pracodawców i nie tylko. public relations zarządzanie marką
1 6 0 0 2 18.10.2017 Jacek HakMikromomenty, czyli tu i terazLudzie stają się coraz bardziej niecierpliwi. Nie ma się czemu dziwić – świat przyspiesza. Giganci technologiczni robią wszystko, co w ich mocy, by ułatwić nam poruszanie się w tej rozpędzonej rzeczywistości, a de facto jeszcze podkręcają tempo. Wyzwaniem dla marek jest wychwycenie odpowiedniego mikromomentu i dotarcie do konsumenta z właściwym przekazem w chwili, kiedy on tego najbardziej potrzebuje. Coraz trudniej temu sprostać. marketing internetowy marketing mobilny
1 3 0 0 4 8.01.2020 Mateusz LubczańskiKoniec ery influencerów. Czas na kuratorówOpiekunowie marek reagują na radykalną zmianę na Instagramie – całkowite ukrycie lajków pod zdjęciami. Ewolucja ekosystemu mediów społecznościowych sprawia, że na znaczeniu zyskuje grupa osób, które obecnie określa się mianem kuratorów. Czy to początek zupełnie nowego trendu? influencer marketing
0 1 0 0 0 17.09.2018 RedakcjaJak badać reklamy i produkty. Badania behawioralne lepsze niż deklaracjeFirmy i marki najpierw wydają miliardy na opracowanie nowych produktów, na badania marketingowe swoich pomysłów, później na reklamę. A pomimo to wiele rynkowych debiutów kończy się klapą. Wszystko dlatego, że deklaracje konsumentów są sprzeczne z ich zachowaniami. Na pomoc przychodzi ekonomia behawioralna i technologia. badania marketingowe
0 1 0 0 0 7.05.2019 RedakcjaZa dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach coraz łatwiej podejmować decyzje bazujące na danych, ponieważ danych jest coraz więcej. Mało tego: ilość danych przyrasta wręcz w zastraszającym tempie. Nie jest to wcale takie oczywiste. badania marketingowe biblioteczka edukacja marketingowa
0 7 0 0 14 24.09.2017 Szymon SzymczykByle dożyć do osobliwości. Pułapki technooptymizmuCzas odrzucić naiwny optymizm wobec technologii informacyjnych i dostrzec w końcu ich skomplikowane relacje z polityką, ekonomią i życiem społecznym. Na początek obalmy kilka popularnych przekonań. felieton trendy
0 5 0 0 3 11.12.2019 Magdalena WardęckaJak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterówTworzenie bezwartościowego contentu jest największym błędem popełnianym przez SEO copywriterów. Dobry tekst ma sprzedawać, odpowiadać na pytania, przekazywać wartość merytoryczną, a tym samym budować wiarygodność witryny i korzystnie wpływać na jej pozycjonowanie. O tym bardzo często zapominają copywriterzy. Jakie jeszcze błędy najczęściej popełniają i co mogą zrobić, żeby ich unikać? content marketing marketing internetowy
0 6 0 0 1 15.10.2018 Mateusz LubczańskiSpotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentachSpotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy. analityka internetowa marketing internetowy marketing społecznościowy
0 1 0 0 0 8.10.2018 Jakub MüllerGoogle skończył 20 lat. Jak pozornie lekkomyślne decyzje zbudowały jego reklamową potęgęDorosło całe pokolenie, które nie pamięta świata bez Google. Faksy, książki telefoniczne, yellow pages z adresami firm, mapy – wszystko to zastąpiła firma, która wyrosła z wyszukiwarki. Przez 20 lat zmieniła też rynek reklamy, ale robiła to na tyle stopniowo, że trudno było zauważyć jej rosnącą potęgę. marketing internetowy marketing mobilny marketing społecznościowy zarządzanie marką