0 5 0 0 3 11.12.2019 Magdalena WardęckaJak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterówTworzenie bezwartościowego contentu jest największym błędem popełnianym przez SEO copywriterów. Dobry tekst ma sprzedawać, odpowiadać na pytania, przekazywać wartość merytoryczną, a tym samym budować wiarygodność witryny i korzystnie wpływać na jej pozycjonowanie. O tym bardzo często zapominają copywriterzy. Jakie jeszcze błędy najczęściej popełniają i co mogą zrobić, żeby ich unikać? content marketing marketing internetowy
0 6 0 0 1 15.10.2018 Mateusz LubczańskiSpotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentachSpotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy. analityka internetowa marketing internetowy marketing społecznościowy
1 3 0 0 4 8.01.2020 Mateusz LubczańskiKoniec ery influencerów. Czas na kuratorówOpiekunowie marek reagują na radykalną zmianę na Instagramie – całkowite ukrycie lajków pod zdjęciami. Ewolucja ekosystemu mediów społecznościowych sprawia, że na znaczeniu zyskuje grupa osób, które obecnie określa się mianem kuratorów. Czy to początek zupełnie nowego trendu? influencer marketing
4 11 0 0 0 2.08.2017 Mateusz LubczańskiUwieść milenialsa w wielkim mieścieMarka piwa EB na dobre stara się powrócić do świadomości konsumentów. Rozpoczęła ciekawą kampanię i... od razu miała poważną wpadkę. Nie ona jedna. W pogoni za niestandardowymi pomysłami jeszcze co najmniej kilka innych brandów gubiło dobry smak. ambient media reklama zewnętrzna
0 21 0 0 0 9.02.2018 Natalia KaczorPrzestrzeń publiczna pod nowym szyldemProjekty szyldowe to – obok oczyszczania budynków ze szpecącej reklamy czy odmalowywania pastelowych fasad – jedno z działań estetyzacyjnych, których wymagają ulice polskich miast. Dobrze przeprowadzone, mogą uruchomić kolejne zmiany w przestrzeni publicznej. Opowiada o tym Stowarzyszenie Traffic Design. design reklama zewnętrzna
0 1 0 0 0 16.04.2019 Mieszko MajJak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?O pokoleniu Y mówi się dużo w aspekcie badań postaw i zachowań konsumenckich. Demograficznie stanowi ono pokaźną grupę, która konsumuje usługi, jest biegła w mediach społecznościowych i wymagająca pod względem zainteresowania contentem oraz kreacją. To podstawy, które zdominowały postrzeganie igreków w oczach pracodawców. Jednak konsumpcja a postawy i zachowania w pracy to nie to samo. Są to odrębne obszary wymagające poświęcenia im należytej uwagi. employer branding public relations zarządzanie marką
9 12 0 0 1 15.04.2019 Anna Deręgowska-WatzaGame of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Już dziś, 15 kwietnia 2019 roku, rozpoczyna się kolejny, ósmy sezon „Gry o tron” – jednego z najgorętszych seriali naszych czasów. Rozpala on wyobraźnię nie tylko zwykłych fanów, ale także – co oczywiste – marketerów. Buzujący trend Siedmiu Królestw sprawia, że możemy oglądać mniej lub bardziej udane kreacje nawiązujące do serialu i poszczególnych postaci. Wiadomo, że wiele marek lubi wpisywać się w określone dyskusje i szuka możliwości zaistnienia w nich. marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing
0 9 0 0 0 5.11.2019 Agnieszka PrzewoźnikMemy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?Memy są formą internetowej satyry. Humorystycznie i zwięźle komentują otaczający nas świat. Wśród ich tematów dominują te związane z polityką, kulturą, życiem celebrytów i naszym własnym, dzięki czemu mają dużą grupę odbiorców. Zalety memów to uniwersalność, prostota przekazu oraz duża dawka humoru. Ich nośnikiem jest internet, a publicznością i dystrybutorami niezliczeni użytkownicy sieci. Jak to wykorzystać w działaniach reklamowych online? content marketing marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing
0 7 0 0 0 19.06.2018 Mateusz LubczańskiStawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogachSelena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy. badania marketingowe influencer marketing marketing społecznościowy
0 7 0 0 2 24.09.2017 Szymon SzymczykByle dożyć do osobliwości. Pułapki technooptymizmuCzas odrzucić naiwny optymizm wobec technologii informacyjnych i dostrzec w końcu ich skomplikowane relacje z polityką, ekonomią i życiem społecznym. Na początek obalmy kilka popularnych przekonań. felieton trendy