0 1 0 0 3 26.07.2022 Jacek SzlakMyślenie nie ma przyszłości? UX, CX, service design a etykaFundamentalna zasada projektowania „Nie każ mi myśleć” ma ambiwalentny charakter. Rola każdego projektanta to ułatwianie odbiorcom działania, wskazywanie im w gąszczu wyborów tych najlepszych. Projektowanie ma przede wszystkim określać najważniejsze elementy potrzebne do podjęcia decyzji konsumenckich. Jest jednak także inżynierią społeczną, która wpływa na interakcje i relacje międzyludzkie. customer experience design felieton psychologia konsumenta
0 3 0 0 3 6.08.2022 Jakub KmieciakAromamarketing, czyli rozpylanie emocjiPobudzające cytrusowe mieszanki w klubach fitness, odprężająca i kojarząca się z czystością woń w klinice oraz wpływające na decyzje zakupowe aromaty w sklepach. To jedne z wielu zastosowań zapachu w aktywizowaniu sprzedaży. Aromamarketing (marketing zapachowy) jest powszechnie stosowany i stale zachęca konsumentów do określonych działań. Poprawia humor, wpływa na emocje, a nawet skraca postrzegany czas przebywania w danym miejscu. customer experience experiential marketing psychologia konsumenta zarządzanie marką
0 1 0 0 1 4.08.2022 Tomasz SokółEgzamin dojrzałości branży outdoorCzas na wielkie porządki w miastach. Przykład Gdańska, Sopotu czy Krakowa pokazuje, że zdarcie reklam z płotów i budynków porządkuje i harmonizuje krajobraz miejski. Czy to oznacza, że outdoor jest zagrożony? felieton reklama zewnętrzna
2 2 0 0 1 29.07.2022 Joanna TauberAlfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-uJeżeli nie chcesz wiedzieć, co to Gen Alfa, kidfluencerzy, cyfrowe ogniska, unboxing i co myśli nastoletni Ryan Kaji, to lepiej nie czytaj tej analizy. Ale jeśli pracujesz w marketingu, lepiej to jednak zrób. badania marketingowe trendy zarządzanie marką
0 12 0 0 1 21.07.2022 Bartosz GostkowskiIkonizacja identyfikacji, czyli o trudnej sztuce tworzenia prostego logoWspółczesne marki upodabniają się do ikon. Stają się proste i symboliczne. Jednocześnie ich systemy identyfikacji nigdy dotąd nie były tak rozbudowane i złożone. To dwie strony jednego, ciekawego fenomenu, który łączy strategię, brand design i kulturę popularną. design zarządzanie marką
0 2 0 0 1 30.06.2022 Marek StaniszewskiJak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journeyGłębsze zrozumienie procesu consumer journey pozwala lepiej zaprojektować etapy kontaktu z marką. Tym samym umożliwia zbudowanie silniejszej relacji z konsumentem, który może stać się prawdziwym ewangelistą marki. customer experience storytelling zarządzanie marką
0 3 0 0 2 10.06.2022 Jakub MüllerJak algorytmy wzmacniają zjawisko podwójnej szkodyZjawisko podwójnej szkody spopularyzował kilka lat temu prof. Byron Sharp. Najnowsze dane brytyjskiej ekonomistki pokazują, że obecnie jest ono wzmacniane przez algorytmy globalnych firm technologicznych. marketing internetowy zarządzanie marką
0 22 0 0 2 10.05.2022 Piotr NogalCustomer journey map – case studyAby prawidłowo pokierować ścieżką zakupową klienta, należy go najpierw poznać. Uświadomić sobie, w jakich okolicznościach będzie stykał się z marką i co może okazać się impulsem do zakupu. Mówiąc krótko: do stworzenia customer journey map konieczna jest persona. customer experience e-commerce martech
0 1 0 0 1 24.04.2022 Wojciech JakóbczykCzy SEO zabije dobre teksty?Cwaniaczkowie z internetu wygrywają. Clickbait sprzedaje. Powtarzanie fraz winduje pozycję w Google. Nie trzeba mieć dobrych copywriterów, żeby kampania odniosła sukces. Brzmi znajomo? branded content content marketing felieton marketing internetowy
0 5 0 0 4 14.03.2022 Joanna BurdekContent marketing – poradnik dla biznesu i marketeraProwadzisz firmę lub jesteś marketerem? Oto co warto wiedzieć o tworzeniu treści w roku 2022 i w nadchodzących latach. branded content content marketing e-commerce