1 6 0 0 2 18.10.2017 Jacek HakMikromomenty, czyli tu i terazLudzie stają się coraz bardziej niecierpliwi. Nie ma się czemu dziwić – świat przyspiesza. Giganci technologiczni robią wszystko, co w ich mocy, by ułatwić nam poruszanie się w tej rozpędzonej rzeczywistości, a de facto jeszcze podkręcają tempo. Wyzwaniem dla marek jest wychwycenie odpowiedniego mikromomentu i dotarcie do konsumenta z właściwym przekazem w chwili, kiedy on tego najbardziej potrzebuje. Coraz trudniej temu sprostać. marketing internetowy marketing mobilny
0 3 0 0 6 22.11.2019 Jakub MüllerBańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematykiDotarcie do milionów konsumentów jest dla marek tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Internetowe bannery, posty sponsorowane, działania w wyszukiwarkach… Wszystko to jest szybkie i łatwe w targetowaniu. Do tego duża liczba stacji telewizyjnych, radiowych, kanały niestandardowe. Ale wiele globalnych firm bije na alarm, narzekając na spadek skuteczności kampanii reklamowych i spadek długofalowej wartości marek. analityka internetowa kampanie reklamowe marketing internetowy zarządzanie marką
2 3 0 0 3 26.08.2018 Jakub MüllerGang Świeżaków wraca jako Gang Słodziaków. Dlaczego prosty program punktowy zadziałał w Biedronce, a nie zadziałał w wielu innych sieciach handlowych?Dzisiaj rusza nowa edycja jednej z najlepszych akcji w historii polskiego marketingu. Jej mechanizm jest identyczny jak w przypadku ubiegłorocznego Gangu Świeżaków. To połączenie psychologicznych trików, dobrej organizacji i odpowiedniego wyboru momentu na start. Właśnie brak tego ostatniego czynnika sprawił, że podobne programy z maskotkami prowadzone przez inne sieci handlowe kończyły się klapą. kampanie reklamowe programy lojalnościowe i crm promocje sprzedaży
0 1 0 0 10 14.07.2005 Many Loy10 największych kłamstw network marketinguKłamstwo ma krótkie nogi – mówi stara życiowa mądrość. Kto praktykuje kłamstwo w network marketingu, ten kopie doły sam pod sobą. Mówiąc inaczej – kto próbuje powiększyć swój sukces przez mówienie nieprawdy, ten skończy źle finansowo, a także etycznie i moralnie. I nie ma tu znaczenia, czy mowa jest o produktach, czy usługach, ponieważ kogo raz złapano na kłamstwie, temu już się nie wierzy, nawet jeśli mówi on potem prawdę. marketing bezpośredni
0 1 0 0 0 17.09.2018 RedakcjaJak badać reklamy i produkty. Badania behawioralne lepsze niż deklaracjeFirmy i marki najpierw wydają miliardy na opracowanie nowych produktów, na badania marketingowe swoich pomysłów, później na reklamę. A pomimo to wiele rynkowych debiutów kończy się klapą. Wszystko dlatego, że deklaracje konsumentów są sprzeczne z ich zachowaniami. Na pomoc przychodzi ekonomia behawioralna i technologia. badania marketingowe
1 6 0 0 0 26.08.2019 Jakub MüllerPepe the Frog, czyli dziwna ewolucja smutnej żabyMarki chętnie wykorzystują w swojej komunikacji popularność internetowych postaci – popkulturowych memów. Nie są jednak ich właścicielami. To zaś oznacza, że muszą śledzić, jak zmienia się ich znaczenie. A przebiega to czasem w trudny do przewidzenia sposób. Przykładem może być smutna żaba, zwana Pepe the Frog, która w pewnym momencie stała się symbolem protestujących w Hongkongu. brand hero marketing społecznościowy storytelling zarządzanie marką
0 1 0 0 3 10.07.2018 Jonasz WierciochIgreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsówJacy właściwie są pracownicy i konsumenci z pokolenia Y? Aby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie, trzeba sięgnąć do wyników badań, a nie do obiegowych opinii. I lepiej z tym nie zwlekać. Dobre zrozumienie tej grupy będzie coraz istotniejsze dla pracodawców i nie tylko. public relations zarządzanie marką
0 2 0 0 4 10.07.2019 Barbara Frątczak-RudnickaDżentelmeni, instachłopcy czy faceci?Dużo się dzisiaj pisze o kobietach. O kobietach w rolach matek, partnerek, rolach pracowniczych, jako konsumentkach. A co z mężczyznami? Firma 4P przeprowadziła badanie poświęcone zmieniającej się męskości, które przedstawiła w raporcie „Nowi mężczyźni(?) 4P/2019”. badania marketingowe trendy
0 6 0 0 1 15.10.2018 Mateusz LubczańskiSpotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentachSpotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy. analityka internetowa marketing internetowy marketing społecznościowy
0 5 0 0 3 11.12.2019 Magdalena WardęckaJak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterówTworzenie bezwartościowego contentu jest największym błędem popełnianym przez SEO copywriterów. Dobry tekst ma sprzedawać, odpowiadać na pytania, przekazywać wartość merytoryczną, a tym samym budować wiarygodność witryny i korzystnie wpływać na jej pozycjonowanie. O tym bardzo często zapominają copywriterzy. Jakie jeszcze błędy najczęściej popełniają i co mogą zrobić, żeby ich unikać? content marketing marketing internetowy