Packaging – piąte „P”Packaging – piąte „P”Packaging – piąte „P”Packaging – piąte „P”

Packaging – piąte „P”

Packaging – piąte „P”
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Opakowania służą do przechowywania produktów, często umożliwiają ich transport i ułatwiają podanie. Ale oprócz praktycznych zastosowań muszą w nowoczesnym marketingu pełnić jeszcze jedno podstawowe zadanie – sprzedawać produkt, który w sobie kryją.

Opakowanie w służbie marki

Do słynnych „czterech P” z klasyfikacji narzędzi marketingowych McCarthy’ego dochodzi zatem piąte – packaging. Opakowanie nazywane jest niemym sprzedawcą, a powinno dziś pełnić także ważną rolę w komunikacji i budowaniu marki. Wciąż około 70% produktów wybieranych jest dopiero w punktach sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się