Opakowania służą do przechowywania produktów, często umożliwiają ich transport i ułatwiają podanie. Ale oprócz praktycznych zastosowań muszą w nowoczesnym marketingu pełnić jeszcze jedno podstawowe zadanie – sprzedawać produkt, który w sobie kryją.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Opakowanie w służbie marki
Do słynnych „czterech P” z klasyfikacji narzędzi marketingowych McCarthy’ego dochodzi zatem piąte – packaging. Opakowanie nazywane jest niemym sprzedawcą, a powinno dziś pełnić także ważną rolę w komunikacji i budowaniu marki. Wciąż około 70% produktów wybieranych jest dopiero w punktach sprzedaży.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.