Pacjenci doktora Google - Marketing przy Kawie
Pacjenci doktora GooglePacjenci doktora GooglePacjenci doktora GooglePacjenci doktora Google
Przychodzi internauta do „lekarza” (źr. Fotolia)

Pacjenci doktora Google

Pacjenci doktora Google
Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

-

Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

Boli? Strzyka? Nie lekceważ objawów. To może być coś poważnego, choć jeszcze o tym nie wiesz. Nic nie boli? Tym gorzej. Pewnie dawno nie byłeś u lekarza. Skąd wiesz, czy naprawdę nic ci nie dolega? Sprawdź na www...

Dziś, żeby wypromować lek, najlepiej zawczasu sprzedać chorobę – w poradni doktora Google. Coraz częstsze stają się kampanie „uświadamiające”. Kierują one odbiorców do konkretnych miejsc online, gdzie mają oni dowiedzieć się więcej o potencjalnie trapiących ich problemach zdrowotnych.
Czego dotyczą porady doktora Google?
Reprezentanci przemysłu farmaceutycznego zgłaszali wprawdzie obiekcje co do prowadzenia takich kampanii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja