Pacjenci doktora GooglePacjenci doktora GooglePacjenci doktora GooglePacjenci doktora Google

Pacjenci doktora Google

Pacjenci doktora Google
Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

-

Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

Boli? Strzyka? Nie lekceważ objawów. To może być coś poważnego, choć jeszcze o tym nie wiesz. Nic nie boli? Tym gorzej. Pewnie dawno nie byłeś u lekarza. Skąd wiesz, czy naprawdę nic ci nie dolega? Sprawdź na www...

Dziś, żeby wypromować lek, najlepiej zawczasu sprzedać chorobę – w Sieci. Coraz bardziej efektywne stają się kampanie „uświadamiające”, które kierują odbiorców on-line, często do konkretnych miejsc, gdzie mogą dowiedzieć się więcej o potencjalnie trapiących ich problemach zdrowotnych.

Pomimo wcześniejszych obiekcji zgłaszanych przez reprezentantów przemysłu farmaceutycznego co do zasadności prowadzenia takich kampanii, wyrastają one obecnie na skuteczne narzędzie promocyjne – choć użyte reklamy nie zawierają żadnej wzmianki o producencie danego leku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4902 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się