Pachnieć jak potwór - Marketing przy Kawie
Pachnieć jak potwórPachnieć jak potwórPachnieć jak potwórPachnieć jak potwór

Pachnieć jak potwór

Pachnieć jak potwór
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Parodię reklamy Old Spice, promującą „Ulicę Sezamkową”, w ciągu pierwszych pięciu dni emisji obejrzało na YouTube 2,6 mln internautów. To, że najpopularniejszy na świecie telewizyjny program edukacyjny, który w listopadzie będzie obchodził 41. urodziny, sięga po marketing wirusowy, nie powinno dziwić. W końcu jego twórcy inspirowali się przy pracy reklamami telewizyjnymi. Korzystali także z nowatorskich (jak na tamte czasy) badań marketingowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja