Owoce ratują świat - Marketing przy Kawie
Owoce ratują światOwoce ratują światOwoce ratują światOwoce ratują świat

Owoce ratują świat

Owoce ratują świat
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Charlie, Tom, Raz i Rocco, czyli „Food Dudes”, superbohaterowie filmu rysunkowego ocalą dzieci w Irlandii, a wkrótce również w wielu innych krajach przed otyłością i jej następstwami: chorobami serca, cukrzycą oraz rakiem. Niedowiarkom warto wspomnieć, że projekt pilotażowo wprowadzony w irlandzkich szkołach został uznany przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) za najlepszą akcję 2006 roku. Od strony marketingowej to sprawdzone wykorzystanie mechanizmów zarządzania marką i psychologii konsumenta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja