Outsourcing sprzedaży – mity i hityOutsourcing sprzedaży – mity i hityOutsourcing sprzedaży – mity i hityOutsourcing sprzedaży – mity i hity

Outsourcing sprzedaży – mity i hity

Outsourcing sprzedaży – mity i hity
Paul Bailey

Paul Bailey

-

Paul Bailey

Paul Bailey

Sprzedaż to zwykle najważniejsze i bardzo wrażliwe ogniwo strategii zarządzania. Czy jest firma, która jest w stanie sama dotrzeć do 120 tysięcy punktów sprzedaży? Czy jest firma, której taka perspektywa nie kusi? Zwiększenie sprzedaży to zadanie kluczowe dla każdej firmy sprzedającej produkty lub usługi. W miarę możliwości, zasobów i wiedzy zadanie to firma przekłada na określone i konkretne cele biznesowe i szuka najefektywniejszych dróg ich realizacji. Jedną z nich może być skorzystanie z usług zewnętrznych sił sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja