Outdoorowy węzeł gordyjskiOutdoorowy węzeł gordyjskiOutdoorowy węzeł gordyjskiOutdoorowy węzeł gordyjski

Outdoorowy węzeł gordyjski

Outdoorowy węzeł gordyjski
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zasłanianie budynków ogromnymi płachtami reklam stało się punktem przełomowym, który zapoczątkował publiczną dyskusję na temat reklamy zewnętrznej. „Reklamiarze zaśmiecają miasta” – to efektowne hasło gości dziś w mediach.

Paradoksalnie, uregulowania obecności reklamy w przestrzeni publicznej domagają się wszyscy: od wspomnianych reklamiarzy, czyli firm outdoorowych (bo panujący chaos nasila spadek efektywności tej formy przekazu oraz wyścig, kto zamontuje więcej nośników), przez organizacje pozarządowe dbające o przestrzeń publiczną, aż po urbanistów i urzędników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się