Nazwy marek są wartością – naming jest wart inwestycji - Marketing przy Kawie
Lepiej zapobiegać niż leczyć – dlaczego warto inwestować w (nie tylko) branding?Lepiej zapobiegać niż leczyć – dlaczego warto inwestować w (nie tylko) branding?Lepiej zapobiegać niż leczyć – dlaczego warto inwestować w (nie tylko) branding?Lepiej zapobiegać niż leczyć – dlaczego warto inwestować w (nie tylko) branding?
Pochopne oszczędności potrafią słono kosztować (fot. N.Voitkevich/Pexels)

Lepiej zapobiegać niż leczyć – dlaczego warto inwestować w (nie tylko) branding?

Lepiej zapobiegać niż leczyć – dlaczego warto inwestować w (nie tylko) branding?
Krzysztof Koczorowski

Krzysztof Koczorowski

-

prezes zarządu, dyrektor kreatywny, Studio Brandingowe Karat-e

Krzysztof Koczorowski

Krzysztof Koczorowski

prezes zarządu, dyrektor kreatywny
Studio Brandingowe Karat-e

Od dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem marek. Na swoim koncie ma ponad 200 nazw, które stworzył na potrzeby powstających firm, wprowadzanych na rynek produktów oraz usług. Opracował i wdrożył kilkadziesiąt strategii komunikacyjnych zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i firm rodzinnych. Absolwent programu MBA oraz studiów podyplomowych: Innowacyjne zarządzanie marką, Projektowanie usług, Psychologia w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Niedawno zadzwoniła do mnie niedoszła klientka – właścicielka dużej firmy produkcyjnej, która jakiś czas temu nie zdecydowała się na skorzystanie z usług prowadzonego przeze mnie studia. Po długiej rozmowie i otrzymaniu oferty nie podjęła współpracy. Wewnętrzny zespół marketingu postanowił sam zmierzyć się z zaprojektowaniem nazw nowej kolekcji produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to