Ta kampania może skutecznie przykuwać wzrok. Nie tylko ze względu na urodę osoby w niej uczestniczącej, ale także z uwagi na sposób promocji przedstawianego w niej miasta. Ostrowowi Wielkopolskiemu użyczyła wizerunku jego piękna obywatelka, Katarzyna Borowicz. Od władz miejskich zainkasowała za to cztery tysiące złotych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Katarzyna Borowicz zdobyła popularność, zwyciężając w konkursie Miss Polonia 2004. Jej uroda została też doceniona w dalekich Chinach, gdzie odbyły się wybory Miss World. Wówczas wybrano ją do grona pięciu najpiękniejszych kobiet świata.
Jej sukcesy nie mogły zostać nie zauważone przez włodarzy rodzinnego miasta. Postanowili oni umiejętnie wykorzystać przysłowiowe „pięć minut” urodziwej ostrowianki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.