Ostatnia Wieczerza według feministekOstatnia Wieczerza według feministekOstatnia Wieczerza według feministekOstatnia Wieczerza według feministek
Reklama domu mody Marithé and François Girbaud

Ostatnia Wieczerza według feministek

Ostatnia Wieczerza według feministek
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Władze Mediolanu zakazały rozpowszechniania w postaci billboardów najnowszej reklamy francuskiego domu mody Marithé and François Girbaud. Kontrowersyjna reklama przedstawia bowiem coś na kształt współczesnej „Ostatniej Wieczerzy” Leonarda da Vinci. Decyzja mediolańskich radnych tłumaczona jest poszanowaniem dla tradycyjnych wartości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja