Ostatni posiłek skazanych na śmierćOstatni posiłek skazanych na śmierćOstatni posiłek skazanych na śmierćOstatni posiłek skazanych na śmierć

Ostatni posiłek skazanych na śmierć

Ostatni posiłek skazanych na śmierć
Zuzanna Izydorczyk

Zuzanna Izydorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zuzanna Izydorczyk

Zuzanna Izydorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Łączenie przyjemności jedzenia z doświadczeniem śmierci może wydać się niesmaczne. Co innego, gdy do listy ingrediencji dodamy szczytny cel i całość podamy w atrakcyjnym przybraniu. Książka kucharska współtworzona przez skazanych na karę śmierci i organizację walczącą o ich prawa podaje przepis na życie.

Współpraca niemieckiej organizacji Alive z agencjami Jung von Matt i Rocket & Wink przyniosły kampanii „Dead Men Cooking” nie tylko nagrody Once Club (srebro) czy Clio Awards (brąz). Ożywiły zainteresowanie kwestią kary śmierci, którą wciąż wykonuje się m.in. w Stanach Zjednoczonych.

Pomysł na książkę kucharską z przepisami na „ostatnie posiłki” amerykańskich skazańców, pod tytułem będącym parafrazą słynnego filmu Tima Robbinsa, był dość kontrowersyjny, ale jego świetna realizacja przekuła ideę w sukces.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja