Łączenie przyjemności jedzenia z doświadczeniem śmierci może wydać się niesmaczne. Co innego, gdy do listy ingrediencji dodamy szczytny cel i całość podamy w atrakcyjnym przybraniu. Książka kucharska współtworzona przez skazanych na karę śmierci i organizację walczącą o ich prawa podaje przepis na życie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Współpraca niemieckiej organizacji Alive z agencjami Jung von Matt i Rocket & Wink przyniosły kampanii „Dead Men Cooking” nie tylko nagrody Once Club (srebro) czy Clio Awards (brąz). Ożywiły zainteresowanie kwestią kary śmierci, którą wciąż wykonuje się m.in. w Stanach Zjednoczonych.
Pomysł na książkę kucharską z przepisami na „ostatnie posiłki” amerykańskich skazańców, pod tytułem będącym parafrazą słynnego filmu Tima Robbinsa, był dość kontrowersyjny, ale jego świetna realizacja przekuła ideę w sukces.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.