Ostatni dzwonek przed końcem rokuOstatni dzwonek przed końcem rokuOstatni dzwonek przed końcem rokuOstatni dzwonek przed końcem roku

Ostatni dzwonek przed końcem roku

Ostatni dzwonek przed końcem roku
Dariusz Deszczka

Dariusz Deszczka

-

Dariusz Deszczka

Dariusz Deszczka

Budowanie lojalności, przywiązania, relacji to proces długofalowy, wymagający m.in. czasu, zaangażowania czy środków. Są jednak momenty, kiedy firma może, a nawet powinna zintensyfikować działania motywacyjne i wspierające sprzedaż. Takim okresem jest końcówka roku, kiedy przedsiębiorcy podsumowują cele sprzedażowe i poniesione koszty.
(Artykuł promocyjny)

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się