Osobowość marek BMW, Ducati i Harley-Davidson oczami polskich fanów motocykliOsobowość marek BMW, Ducati i Harley-Davidson oczami polskich fanów motocykliOsobowość marek BMW, Ducati i Harley-Davidson oczami polskich fanów motocykliOsobowość marek BMW, Ducati i Harley-Davidson oczami polskich fanów motocykli
Polacy o globalnych lovemarks (fot. Luis Louro/Fotolia)

Osobowość marek BMW, Ducati i Harley-Davidson oczami polskich fanów motocykli

Osobowość marek BMW, Ducati i Harley-Davidson oczami polskich fanów motocykli
Kaja Paździerz

Kaja Paździerz

-

konsultant ds. klientów bezpośrednich, „Świat Motocykli” (Agora)

Kaja Paździerz

Kaja Paździerz

konsultant ds. klientów bezpośrednich
„Świat Motocykli” (Agora)

Od sześciu lat pracuje w branży motocyklowej. Ostatnie cztery lata na stanowisku specjalisty ds. marketingu u dystrybutorów akcesoriów motocyklowych marek premium. Z wykształcenia dziennikarz. Z zamiłowania motocyklistka i miłośniczka brandingu emocjonalnego.

Trzecia część cyklu „Marki motocyklove”. Czy polscy użytkownicy motocykli BMW, Ducati i Harley-Davidson są lojalni wobec tych marek? Jakie cechy osobowości im przypisują? Oto wyniki autorskiego badania.

Czytaj poprzednie części cyklu:

Cz. 1: Harley-Davidson – za co można kochać buntownika?
Cz. 2: Ducati uwodzi, BMW nie toleruje ograniczeń

Celem ankiety internetowej przeprowadzonej we wrześniu 2013 roku wśród polskich użytkowników motocykli BMW, Ducati i Harley-Davidson było:

zbadanie lojalności wobec poszczególnych marek,
sprawdzenie, czy w oczach konsumentów mają one osobowość, którą można by przypisać do różnych wartości, postaw, archetypów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się