Trzecia część cyklu „Marki motocyklove”. Czy polscy użytkownicy motocykli BMW, Ducati i Harley-Davidson są lojalni wobec tych marek? Jakie cechy osobowości im przypisują? Oto wyniki autorskiego badania.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czytaj poprzednie części cyklu:
Cz. 1: Harley-Davidson – za co można kochać buntownika?
Cz. 2: Ducati uwodzi, BMW nie toleruje ograniczeń
Celem ankiety internetowej przeprowadzonej we wrześniu 2013 roku wśród polskich użytkowników motocykli BMW, Ducati i Harley-Davidson było:
zbadanie lojalności wobec poszczególnych marek,
sprawdzenie, czy w oczach konsumentów mają one osobowość, którą można by przypisać do różnych wartości, postaw, archetypów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.