Ośmiokrotnie lepsza sprzedaż - Marketing przy Kawie
Ośmiokrotnie lepsza sprzedażOśmiokrotnie lepsza sprzedażOśmiokrotnie lepsza sprzedażOśmiokrotnie lepsza sprzedaż

Ośmiokrotnie lepsza sprzedaż

Ośmiokrotnie lepsza sprzedaż
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

Wykorzystanie różnych podejść do sprzedaży może mieć wielki wpływ na rezultaty. Ważne jest, aby zbudować jakiś rodzaj związku z klientem, nawet kiedy jest tylko kilka minut na to. Sama historyjka wspomagająca sprzedaż rzadko kiedy zadziała, dotyczy to również sytuacji, gdy klient po prostu jest w potrzebie i tak czy owak kupi produkt czy usługę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja