Osiem gwiazdek – zaszyfrowana rebelia. Symbol Roku. Narracja RokuOsiem gwiazdek – zaszyfrowana rebelia. Symbol Roku. Narracja RokuOsiem gwiazdek – zaszyfrowana rebelia. Symbol Roku. Narracja RokuOsiem gwiazdek – zaszyfrowana rebelia. Symbol Roku. Narracja Roku
Osiem gwiazdek w przestrzeni miejskiej (fot. Marketing przy Kawie)

Osiem gwiazdek – zaszyfrowana rebelia. Symbol Roku. Narracja Roku

Osiem gwiazdek – zaszyfrowana rebelia. Symbol Roku. Narracja Roku
Marzena Żurawicka

Marzena Żurawicka

-

Semiotic Solutions, Visual & Narrative Institute

Marzena Żurawicka

Marzena Żurawicka

Semiotic Solutions
Visual & Narrative Institute

Wprowadzała semiotykę na polski rynek marketingowy. Z wykształcenia jest kulturoznawczynią, specjalistką w zaawansowanych analizach wizualnych i językowych. Brała udział w ponad 250 projektach semiokulturowych dla światowych i polskich marek. Jest autorką wielu publikacji popularyzujących semiotykę w marketingu. Ma na swoim koncie kilkanaście wystąpień podczas polskich i międzynarodowych konferencji.

Rok 2020 zdominowały trzy tematy: pandemia, protesty i pedofilia. To wokół nich toczyły się najbardziej zaciekłe dyskusje w przestrzeni publicznej. Ale to protesty ożywiły, pomimo pandemii, tkankę społeczną na nowo. Wlały nadzieję w młodych obywateli tego kraju, uaktywniły najsłabszą część polskiego społeczeństwa – kobiety.

Bunty i rebelie dotknęły nie tylko polskie społeczeństwo, ale i cały świat. Narosło dążenie do konfrontacji. Język sprzeciwu i protestu stał się masowy. Złość, konflikt pokoleniowy i niezgoda manifestowały się w wielu obszarach kultury. Rosło społeczne przekonanie, że świat „nie działa” i musimy go naprawić, a do jego naprawy potrzeba nowego języka, nowych znaków i symboli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja