Osiem głównych czynników sprzyjających wzrostowi wartości marki - Marketing przy Kawie
Osiem głównych czynników sprzyjających wzrostowi wartości markiOsiem głównych czynników sprzyjających wzrostowi wartości markiOsiem głównych czynników sprzyjających wzrostowi wartości markiOsiem głównych czynników sprzyjających wzrostowi wartości marki
Opłacalne, istotne dla konsumenta, z osobowością (fot. maxkabakov /Fotolia)

Osiem głównych czynników sprzyjających wzrostowi wartości marki

Osiem głównych czynników sprzyjających wzrostowi wartości marki
MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

-

MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

Jakie czynniki sprzyjają wzrostowi wartości marki? Millward Brown zidentyfikował je na podstawie rankingu najcenniejszych marek świata, BrandZ Top 100. Na czele rankingu marek osiągających największy wzrost (Top Risers) znalazła się marka Subway. W pierwszej trójce na kolejnych pozycjach są Apple i Amazon, a wyróżnioną ósemkę zamyka Google.

Firma Millward Brown przeanalizowała dotychczasowe wyniki BrandZ Top 100, począwszy od 2006 r., i na tej podstawie wyłoniła osiem marek, które odnotowały najbardziej imponujący i trwały wzrost w okresie od powstania rankingu do dnia dzisiejszego.

Ósemka Top Risers BrandZ Top 100:
                                                                1.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to