Oscary 2021: reklamodawcy dopisaliOscary 2021: reklamodawcy dopisaliOscary 2021: reklamodawcy dopisaliOscary 2021: reklamodawcy dopisali
Reklamodawcy liczą na magię Oscarów, choć oglądalność jest niepewna (fot. Pixabay)

Oscary 2021: reklamodawcy dopisali

Oscary 2021: reklamodawcy dopisali
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tegoroczna ceremonia rozdania Oscarów to święto przemysłu filmowego, ale i reklamowego. Reklamodawcy, m.in. Google, Cadillac czy Airbnb dopisują, ale spadki oglądalności wywołują też pytanie o wartość telewizyjnych gal rozdania nagród, emitowanych na żywo.

Oscary 2021 borykają się z podobnymi problemami, jak wszystkie wielkie globalne imprezy. Czy wydarzenie będzie można zorganizować, czy lepiej je zawczasu odwołać? Jeśli można, to w jakim terminie i kształcie? Na te pytania musieli odpowiedzieć organizatorzy tegorocznych igrzysk olimpijskich w Tokio, Cannes Lions  i festiwalu Glastonbury.

Rozdanie Oscarów to wydarzenie mniejszej skali, dla wyselekcjonowanych gości, więc o zabezpieczenia łatwiej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się