Co może zrobić przeciętny reżyser, aby jego najnowszy film został zauważony we współczesnym nawale produkcji kinowych? Oczywiście może liczyć na to, że jego dzieło okaże się kamieniem milowym światowej kinematografii. Wtedy niepotrzebna będzie kosztowna kampania reklamowa, bo promocją zajmą się zachwyceni krytycy. Takie przypadki zdarzają się jednak w historii kina niezwykle rzadko. Na ogół trzeba uciec się do jakichś form promocji. Kampania niekoniecznie musi być droga – pod warunkiem, że będzie kontrowersyjna. Na przykład z udziałem Osamy bin Ladena.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.