Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?
Branża wydobywcza ery cyfrowej (fot. Pixabay)

Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?

Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?
Aleksandra Szarmach

Aleksandra Szarmach

-

chief marketing & sales officer, Nethansa

Aleksandra Szarmach

Aleksandra Szarmach

chief marketing & sales officer
Nethansa

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, obecnie kończy studia MBA. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji marketingowej Apella, gdzie odpowiadała za komunikację w mediach społecznościowych. Następnie w sieci sklepów detalicznych Stokki budowała markę oraz tworzyła i implementowała strategię marketingową. Realizowała też projekty marketingowe dla takich marek Mercedes Benz czy Porsche (Lellek Group). Nethansa jest polską agencją specjalizującą się we wsparciu i automatyzacji sprzedaży na Amazonie.

Nie milkną echa ostatnich poczynań grupy Orlen, która zakup Polska Press uzasadniła chęcią dostępu do wielkich zbiorów danych. Aleksandra Szarmach, chief marketing & sales officer w firmie Nethansa tłumaczy, w jaki sposób big data może zostać wykorzystane przez organizację.

Jakie jest oficjalne uzasadnienie zakupu grupy Polska Press przez koncern naftowy? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w oficjalnym komunikacie Orlenu. Jej najciekawszy fragment to wypowiedź samego prezesa:

– Konsekwentnie poszerzamy obszary naszej działalności. Na bazie Sigma Bis zbudowaliśmy od podstaw profesjonalną agencję mediową, która sukcesywnie zdobywa nowych klientów, w tym komercyjnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się