Orlen. Dobra energia?Orlen. Dobra energia?Orlen. Dobra energia?Orlen. Dobra energia?

Orlen. Dobra energia?

Orlen. Dobra energia?
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Afera goni aferę. Jeszcze nie kończy się jedna, a już ujawnia następna. Rywingate, afera starachowicka, afera gier losowych itd. Jest wiele przykładów do wyliczania. Codziennie – już chyba dla rozrywki – możemy oglądać prace powoływanych Komisji Śledczych. O ostatniej, aferze Orlenu, możemy dowiedzieć się z każdego źródła: z Internetu, z gazet, radia, TV. Orlen bezustannie jest na wokandzie. Niełatwe więc mieli zadanie marketerzy tego koncernu, aby w takiej otoczce stworzyć reklamę, która przekona klientów do firmy, utrzyma ich zaufanie. Czy im się to udało?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja