Orgazm w noc wyborcząOrgazm w noc wyborcząOrgazm w noc wyborcząOrgazm w noc wyborczą

Orgazm w noc wyborczą

Orgazm w noc wyborczą
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niedługo noc wyborcza w Ameryce. Jak podnieść jej atrakcyjność na tyle, żeby zachęcić młodych do głosowania? Jak wiadomo, odsetek głosujących w tej grupie wiekowej jest niewielki i raczej spada, niż się wznosi. Rozwiązaniem jest coś na kształt serwisu randkowego, który zaprasza zarejestrowane osoby na wspólne nocne imprezy. Zabawa taka powinna skończyć się w łóżku, jak niedwuznacznie wyjaśnia komiks przedstawiający obrazowo całą akcję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja