Optymalizacja kampanii to działanie mające na celu zapobieganie niepotrzebnemu wydawaniu budżetu reklamowego. Można tego dokonać na wiele sposobów – wykorzystując narzędzia marketing automation, analizę ilościową przeszłych wyników czy obserwację feedbacku klientów. Jedną z opcji jest również wykorzystanie map popularności.Niektórzy twierdzą, że heatmapy to narzędzia dla UX designerów. Takie, które pokazują, czy mamy dobry układ elementów na stronie albo czy ludzie klikają w nasze CTA (ang. call to action). Tymczasem heatmapy są prawdziwą kopalnią insightów dotyczących zainteresowań i zachowań użytkowników. Jak można więc wykorzystać je przy optymalizacji kampanii?
Co (i jak) komunikować
Analizę zacznij od upewnienia się, że masz przed sobą heatmapę, nie linkmapę czy scrollmapę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.