Olimpijskie inspiracjeOlimpijskie inspiracjeOlimpijskie inspiracjeOlimpijskie inspiracje

Olimpijskie inspiracje

Olimpijskie inspiracje
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Na przełomie maja i czerwca br. motywem przewodnim wielu kampanii reklamowych była piłka nożna, część firm działających na polskim rynku liczyła bowiem na wypromowanie swoich produktów przed Mistrzostwami Europy oraz podczas ich trwania. Od kilku tygodni ten sam schemat marketingowego myślenia towarzyszy nam niemal na każdym kroku. Zmienił się, rzecz jasna, tylko przedmiot licznych nawiązań i odniesień – teraz są to Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się