OktoberfestOktoberfestOktoberfestOktoberfest

Oktoberfest

Oktoberfest
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Największe święto piwa przyciąga do Monachium rzesze turystów. Nie przyjeżdżają, żeby zwiedzać, oglądać zmagania, lecz po to, by pić, jeść i radować się niczym nie skrępowaną konsumpcją. Radość picia piwa to również radość wszystkich, którzy na niej korzystają. Otoczka wokół święta i cały przemysł wspomagający monachijskie rytuały to wspaniały przykład wyjątkowego marketingowego zjawiska – próby kopiowania zawsze będą skazane na wtórność.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja