Zjawisko wypierania wspomnień osobistych przez wspomnienia zbiorowe wykorzystywane jest różnorako. Zarówno w kampanii społecznej przybliżającej młodzieży Powstanie Warszawskie, jak i przez firmę ubezpieczeniową obiecującą dotrzymanie obietnicy sprzed ponad pół wieku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ogłoszenie firmy Prudential poszukującej spadkobierców przedwojennych polis można było napotkać tej wiosny w ogólnopolskich dziennikach. Na wkadrowanym zdjęciu wieżowiec, którego konstrukcja oparła się ostrzałowi artyleryjskiemu w czasie II wojny światowej. Do dziś jest on charakterystycznym punktem w centrum Warszawy. Pod komunikatem motto: „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.