Znany inwestor, autor bestsellera „Measure What Matters. OKRs: The Simple Idea that Drives 10x Growth”, John Doerr stwierdza: „Ideas are easy. Execution is everything!”. Wiele agencji marketingowych ma wspaniałe pomysły. I podobnie wiele z nich tych pomysłów nie potrafi skutecznie realizować. Jak to zmienić?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak sprawić, aby realizacja świetnych pomysłów nie była jednoznaczna z zabieganiem, przepracowaniem, a wręcz przeciwnie, skupiała się na robieniu właściwych rzeczy we właściwym czasie? Przedstawiamy metodę ukrytą pod akronimem OKR.
Czym są OKR-y?
Metoda OKR (objective and key results) to sposób definiowania celu bazujący na inspirującym wyzwaniu (objective) oraz zestawie metryk (key results).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.