OKR – na czym polega ta metoda i jakie problemy może rozwiązać w twojej firmie?OKR – na czym polega ta metoda i jakie problemy może rozwiązać w twojej firmie?OKR – na czym polega ta metoda i jakie problemy może rozwiązać w twojej firmie?OKR – na czym polega ta metoda i jakie problemy może rozwiązać w twojej firmie?
Działamy! Ale czy spójnie z celami firmy? Jakie powinny być rezultaty? (fot. Pixabay)

OKR – na czym polega ta metoda i jakie problemy może rozwiązać w twojej firmie?

OKR – na czym polega ta metoda i jakie problemy może rozwiązać w twojej firmie?
Natalia Ginter, Paulina Trafas

Natalia Ginter, Paulina Trafas

-

HR business partnerki, trenerki OKR, ValuesFirst

Natalia Ginter, Paulina Trafas

Natalia Ginter, Paulina Trafas

HR business partnerki, trenerki OKR
ValuesFirst

W tworzonych projektach HR wdrażają OKR-y, bo wierzą w ich wartość i moc, dzięki którym zespoły przechodzą holistyczną transformację: zarówno pod kątem nabywania umiejętności rozwijania biznesu, jak i po prostu bycia człowiekiem.

Znany inwestor, autor bestsellera „Measure What Matters. OKRs: The Simple Idea that Drives 10x Growth”, John Doerr stwierdza: „Ideas are easy. Execution is everything!”. Wiele agencji marketingowych ma wspaniałe pomysły. I podobnie wiele z nich tych pomysłów nie potrafi skutecznie realizować. Jak to zmienić?

Jak sprawić, aby realizacja świetnych pomysłów nie była jednoznaczna z zabieganiem, przepracowaniem, a wręcz przeciwnie, skupiała się na robieniu właściwych rzeczy we właściwym czasie? Przedstawiamy metodę ukrytą pod akronimem OKR.
Czym są OKR-y?
Metoda OKR (objective and key results) to sposób definiowania celu bazujący na inspirującym wyzwaniu (objective) oraz zestawie metryk (key results).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja