Ile razy zdarzyło ci się otworzyć maila, który wydawał się propozycją nie do odrzucenia, a jego nadawca, nazwijmy go Mr. Smith, nie miał ci w gruncie rzeczy nic konkretnego do zaoferowania? Co więcej, jego wiadomość wręcz odstraszała, a nadawca lądował w spamie. Zupełnie zresztą słusznie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Bardzo często nam, przedsiębiorcom wydaje się, że nasza firma jest wymarzonym partnerem każdej innej marki i firmy na świecie. Nie ma znaczenia skala, często nawet branża, a już rzadko kiedy faktyczne chęci równorzędnej współpracy. Dlaczego tak się dzieje? Bo wielu z nas prędzej czy później wpada w pułapkę myślenia, w którym ego bierze górę nad rozsądkiem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.