Oferta od Mr. Smitha, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko razOferta od Mr. Smitha, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko razOferta od Mr. Smitha, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko razOferta od Mr. Smitha, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
Zrób silne i dobre pierwsze wrażenie (fot. Pixabay)

Oferta od Mr. Smitha, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz

Oferta od Mr. Smitha, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
Krzysztof Kołacz

Krzysztof Kołacz

-

brand manager, FreshMail

Krzysztof Kołacz

Krzysztof Kołacz

brand manager
FreshMail

Łączy zamiłowanie do technologii i języka, współtworząc jako redaktor „iMagazine” – internetowy magazyn na temat sprzętu, technologii i środowiska związanego z Apple. Jest twórcą podcastu technologicznego „Bo czemu nie?”. Słucha podcastów od ponad dekady. Oprócz tego biega oraz parzy i pije kawy z segmentu specialty.

Ile razy zdarzyło ci się otworzyć maila, który wydawał się propozycją nie do odrzucenia, a jego nadawca, nazwijmy go Mr. Smith, nie miał ci w gruncie rzeczy nic konkretnego do zaoferowania? Co więcej, jego wiadomość wręcz odstraszała, a nadawca lądował w spamie. Zupełnie zresztą słusznie.

Bardzo często nam, przedsiębiorcom wydaje się, że nasza firma jest wymarzonym partnerem każdej innej marki i firmy na świecie. Nie ma znaczenia skala, często nawet branża, a już rzadko kiedy faktyczne chęci równorzędnej współpracy. Dlaczego tak się dzieje? Bo wielu z nas prędzej czy później wpada w pułapkę myślenia, w którym ego bierze górę nad rozsądkiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się