Odzieżówka Shai Wear – wchodzisz tu na własną odpowiedzialnośćOdzieżówka Shai Wear – wchodzisz tu na własną odpowiedzialnośćOdzieżówka Shai Wear – wchodzisz tu na własną odpowiedzialnośćOdzieżówka Shai Wear – wchodzisz tu na własną odpowiedzialność

Odzieżówka Shai Wear – wchodzisz tu na własną odpowiedzialność

Odzieżówka Shai Wear – wchodzisz tu na własną odpowiedzialność
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Chyba już nie sposób wyobrazić sobie reklamy wolnej od erotyzmu. Jak przez stulecia kanony piękna kobiecego ciała wyznaczało malarstwo, by wspomnieć choćby Wenus Botticellego, tak dziś rolę tę pełni reklama. Musi wszak ona kojarzyć się z tym, co piękne i godne pożądania. Reklama coraz częściej igra z konwencją pornografii, a pierwszą jaskółką całkowitego przejścia na „niegrzeczną” stronę może być serwis internetowy firmy odzieżowej Shai Wear.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja