„Odzież” ochronna - Marketing przy Kawie
„Odzież” ochronna„Odzież” ochronna„Odzież” ochronna„Odzież” ochronna

„Odzież” ochronna

„Odzież” ochronna
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Reklamy prezerwatyw zazwyczaj budzą zainteresowanie odbiorców. W większości wypadków w sposób mniej lub bardziej metaforyczny nawiązują one do przyjemnej strony miłosnych igraszek. Szwajcarski sklep z prezerwatywami zaproponował pomysłową kampanię wizualną, przyjmując za punkt wyjścia zdecydowanie mniej romantyczną, choć zasadniczą funkcję kondomów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to