W całej Europie Tele 2 uchodzi za postrach dawnych monopolistów. Reklama porównawcza „o dwóch koleżankach” jest równocześnie emitowana w niemieckiej telewizji, co doprowadza Deutsche Telekom do wściekłości. TP SA też nie wygląda na zadowoloną... Czy podejmie wyzwanie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tele 2 zaryzykowało i wprowadziło dwie tak niechętnie dotychczas stosowane w Polsce reklamy porównawcze. W obu spotach Tele 2 porównuje swoją ofertę cenową z ofertą monopolisty. W drugim sugeruje, że tylko gorzej wykształcone osoby mogą na takich warunkach płacić TP SA. W innym nawet manekin pada w zderzeniu z wysokością rachunku (bardzo udane nawiązanie do reklam samochodów).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.