Odsłony na YouTube nowym środkiem płatniczym OplaOdsłony na YouTube nowym środkiem płatniczym OplaOdsłony na YouTube nowym środkiem płatniczym OplaOdsłony na YouTube nowym środkiem płatniczym Opla
Ten klient zapłacił za auto 6 mln odsłon swojego filmu (fot. kadr ze spotu)

Odsłony na YouTube nowym środkiem płatniczym Opla

Odsłony na YouTube nowym środkiem płatniczym Opla
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dobrą treścią można wygrać. Ciekawe materiały o produktach przyciągają odbiorców. Ale ich potencjał dostrzegają również producenci. Dlatego Opel postanowił sprzedawać samochody za odsłony filmów na YouTube. Za bardzo dużo odsłon.

Innowację w sprzedaży wprowadził w Holandii Opel. Na ten pomysł pomogła mu wpaść agencja J. Walter Thompson Amsterdam.

Marka zaproponowała internautom, by przesyłali na YouTube krótkie filmy przedstawiające jej samochody. Obowiązywała tylko jedna zasada: spoty miały być nagrane podczas jazdy testowej. Za uzyskanie określonej liczby odsłon twórca mógł wyjechać z salonu nowym autem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja