Dobrą treścią można wygrać. Ciekawe materiały o produktach przyciągają odbiorców. Ale ich potencjał dostrzegają również producenci. Dlatego Opel postanowił sprzedawać samochody za odsłony filmów na YouTube. Za bardzo dużo odsłon.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Innowację w sprzedaży wprowadził w Holandii Opel. Na ten pomysł pomogła mu wpaść agencja J. Walter Thompson Amsterdam.
Marka zaproponowała internautom, by przesyłali na YouTube krótkie filmy przedstawiające jej samochody. Obowiązywała tylko jedna zasada: spoty miały być nagrane podczas jazdy testowej. Za uzyskanie określonej liczby odsłon twórca mógł wyjechać z salonu nowym autem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.