Odrodzone jak kukiełki z popiołów - Marketing przy Kawie
Odrodzone jak kukiełki z popiołówOdrodzone jak kukiełki z popiołówOdrodzone jak kukiełki z popiołówOdrodzone jak kukiełki z popiołów

Odrodzone jak kukiełki z popiołów

Odrodzone jak kukiełki z popiołów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Muppety nie tylko powracają na ekrany polskich kin, ale i występują w reklamach, stając się dla Disneya maszynką do zarabiania pieniędzy. Dla koncernu to sukces tym większy, że kilka lat temu kupił on prawa do muppetów od spadkobierców ich twórcy niemal za półdarmo.

Tylko w ciągu pierwszych pięciu dni wyświetlania w kinach na całym świecie „Muppet Show” przyniósł ponad 100 mln dolarów zysku.

Disney jako właściciel praw do muppetów zarabia krocie na biletach, korzysta też na współpracy z globalnymi markami, które wykorzystują kukiełki w reklamach.

Takie cross-promocje, czyli wzajemne reklamowanie swoich produktów, pozwalają także na oszczędności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja