Odrobina pikanterii - Marketing przy Kawie
Odrobina pikanteriiOdrobina pikanteriiOdrobina pikanteriiOdrobina pikanterii

Odrobina pikanterii

Odrobina pikanterii
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Darmowe pocztówki reklamowe, w odróżnieniu od billboardów czy reklam prasowych, często użyczają swoich awersów pracom artystycznym. Kartki te nierzadko odwołują się do wysublimowanego erotyzmu, igrając z konwencją, lecz nie kosztem estetyki.

Darmowe kartki, które znaleźć można między innymi w pubach i kawiarniach, stanowią specyficzną nieelektroniczną formę reklamy wirusowej. Jakkolwiek w Polsce ich popularność jest, być może z powodu mało ciekawej oferty, raczej umiarkowana, w niektórych krajach europejskich stały się one stałym elementem przestrzeni publicznej, a także, do pewnego stopnia, stylu życia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to