Odpowiedzialność za amatora - Marketing przy Kawie
Odpowiedzialność za amatoraOdpowiedzialność za amatoraOdpowiedzialność za amatoraOdpowiedzialność za amatora

Odpowiedzialność za amatora

Odpowiedzialność za amatora
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Seksistowska reklama Toyoty zewsząd zbiera cięgi. Nikogo nie interesuje, że nie jest oficjalną kreacją firmy, a koncern natychmiast się od niej odżegnał. To efekty uboczne dobrodziejstwa, jakim są nowe, społecznościowe media.

Spot „Clean Getaways” to naprawdę nic specjalnego. Seksowna panienka tuż przed wyjściem na randkę przysłuchuje się, jak jej chłopak prowadzi z ojcem dwuznaczną rozmowę o samochodzie tudzież seksie. Młodzian rozprawia zatem o zaletach poduszek powietrznych i antypoślizgu, a ojciec zauważa, że dzięki możliwościom Toyoty chłopak będzie mógł „give her a pounding in any direction” (czego nawet nie będziemy tłumaczyć):

Zainteresowani tematem od lat tropią ukryty seksizm podany w reklamie o wiele subtelniej (przez to analizy mogą być ciekawsze).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja