Każda reklama ma być wabikiem dotyczącym marki, produktu czy usługi. Marketing z samej swej natury nie służy do pokazywania prawdziwej istoty rzeczy, ale zadaniem jego jest wytworzenie w umyśle potencjalnego klienta właściwego, z punktu widzenia marketerów, wyobrażenia. Tym samym granica między tym, co w reklamie prawdziwe, a tym, co zmyślone – bywa bardzo płynna. Ale czasami owa granica zostaje przez przypadek albo bezmyślność przekroczona. Taka nieprzyjemność spotkała niedawno Royal Nepal Airlines.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |