Odpowiedni dać rzeczy... obrazOdpowiedni dać rzeczy... obrazOdpowiedni dać rzeczy... obrazOdpowiedni dać rzeczy... obraz

Odpowiedni dać rzeczy… obraz

Odpowiedni dać rzeczy... obraz
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Każda reklama ma być wabikiem dotyczącym marki, produktu czy usługi. Marketing z samej swej natury nie służy do pokazywania prawdziwej istoty rzeczy, ale zadaniem jego jest wytworzenie w umyśle potencjalnego klienta właściwego, z punktu widzenia marketerów, wyobrażenia. Tym samym granica między tym, co w reklamie prawdziwe, a tym, co zmyślone – bywa bardzo płynna. Ale czasami owa granica zostaje przez przypadek albo bezmyślność przekroczona. Taka nieprzyjemność spotkała niedawno Royal Nepal Airlines.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja