Public Relations to więcej niż rozsyłanie "propagandowych" komunikatów prasowych. PR polega na budowaniu więzi z docelową grupą odbiorców poprzez tworzenie relacji z tymi, którzy mają na tę grupę wpływ.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Specjaliści PR mają zazwyczaj złą reputację jako osoby, które „manipulują” mediami poprzez „modulowanie” prawdy. I chociaż prawdą jest, że niektórzy specjaliści PR działają właśnie w ten sposób, należy pamiętać, że nie można wprowadzić długofalowego programu PR, sprzedając komukolwiek półprawdy. Media to także ludzie, którzy, tak jak każdy, nie lubią być manipulowani.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |