Odmłodzić Wielkiego KotaOdmłodzić Wielkiego KotaOdmłodzić Wielkiego KotaOdmłodzić Wielkiego Kota

Odmłodzić Wielkiego Kota

Odmłodzić Wielkiego Kota
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Menedżerowie luksusowych marek muszą umieć zachować równowagę między niedostępnością a masową sprzedażą. Jej zachwianie albo uczyni z produktu stylowy gadżet dla pięćdziesięciolatków (vide samochody Jaguar), albo zniszczy poczucie elitarności, dla której kupujemy produkty luksusowe – co kiedyś przydarzyło się marce Gucci.

Niemal 750 tys. zł kosztuje u jednego z polskich dealerów nowy model Jaguara XJ, którego głośna prezentacja odbyła się w kilkanaście miesięcy temu w największych polskich miastach – w Warszawie w prestiżowych Arkadach Kubickiego niedaleko Zamku Królewskiego.

Chętni wśród bogacących się Polaków na pewno się znajdą, co nie zmienia faktu, że w skali globalnej Jaguar, nazywany Wielkim Kotem, boryka się ze spadkiem sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja