Odmienne nastawienieOdmienne nastawienieOdmienne nastawienieOdmienne nastawienie

Odmienne nastawienie

Odmienne nastawienie
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

Duże promocje sprzedaży zazwyczaj nie ruszają ot tak, same z siebie – powinny być dobrze wypromowane. Reklamowanie promocji sprzedaży wymaga innych technik i innego oglądu niż reklama ogólna.

Można mieć zaprojektowaną wspaniałą promocję sprzedaży, jeśli jednak nikt o niej nie wie, nie odniesie ona oczekiwanych efektów. Reklamowanie promocji sprzedaży całkowicie różni się od zwykłej reklamy; zamiast budowania świadomości marki, trzeba zająć się budowaniem świadomości promocji. Jeśli zorganizuje się akcję, w której ludzie muszą zbierać dowody zakupu na przykład margaryny, aby otrzymać darmową kasetę wideo, nacisk w akcji powinien być położony nie na jakość margaryny, ale na tę kasetę i całą akcję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja