Odkoduj swojego hodowcę - Marketing przy Kawie
Odkoduj swojego hodowcęOdkoduj swojego hodowcęOdkoduj swojego hodowcęOdkoduj swojego hodowcę

Odkoduj swojego hodowcę

Odkoduj swojego hodowcę
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Lokalne marki pozornie nie mają szans w starciu z większymi konkurentami, którzy dysponują wyższym budżetem marketingowym, większą liczbą sprzedawców, pokaźniejszą siecią dystrybucji. W takiej sytuacji znalazł się koncern spożywczy z południowej Szwecji. Wyjściem okazało się podkreślenie lokalności i budowanie relacji między producentami i finalnymi konsumentami. Brzmi podniośle, tymczasem do tego celu wykorzystano zwykły kod numeryczny, znajdujący się na kartonach z mlekiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja