Odchudzanie z kijem bejsbolowymOdchudzanie z kijem bejsbolowymOdchudzanie z kijem bejsbolowymOdchudzanie z kijem bejsbolowym

Odchudzanie z kijem bejsbolowym

Odchudzanie z kijem bejsbolowym
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Jeszcze w tym roku na ekranach kin pojawi się trzecia część przygód Shreka. Słynnego ogra już można zobaczyć w spotach reklamowych, choć nie promuje on w nich filmu, lecz jest bohaterem kampanii społecznej adresowanej do amerykańskich nastolatków.

Tym razem popularność bajkowej postaci wykorzystały US Department of Health and Human Services oraz Ad Council. Celem kolejnej serii działań tych organizacji jest walka z otyłością panującą wśród dzieci. Tradycyjnie już w takich przypadkach nakłania się młodych konsumentów do stosowania odpowiedniej diety, a także prowadzenia aktywnego trybu życia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja