Od wynalazku do projektu inwestycyjnego - Marketing przy Kawie
Od wynalazku do projektu inwestycyjnegoOd wynalazku do projektu inwestycyjnegoOd wynalazku do projektu inwestycyjnegoOd wynalazku do projektu inwestycyjnego

Od wynalazku do projektu inwestycyjnego

Od wynalazku do projektu inwestycyjnego
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

W Europie i USA czasy, gdy uczelniane laboratoria czy państwowe instytuty naukowe były wylęgarnią idei abstrakcyjnych i całkowicie bezużytecznych w kategoriach komercyjnych, odchodzą w zapomnienie. Placówki korzystające z państwowych środków coraz chętniej wchodzą do sektora B+R, zmienia się profil szkół wyższych i powstają uniwersytety trzeciej generacji – jednym z ich priorytetów jest transfer wiedzy do biznesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to