Od świadomości do wartości - Marketing przy Kawie
Od świadomości do wartościOd świadomości do wartościOd świadomości do wartościOd świadomości do wartości

Od świadomości do wartości

Od świadomości do wartości
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Co jest elementem łączącym nowy tom o Harrym Potterze, piłkarza Davida Beckhama oraz autobiografię Hillary Clinton? Książka? Beckham prawdopodobnie nie umie czytać. Fikcja? Życie Davida Beckhama jest jak marzenie, ale jest ze wszech miar prawdziwe, natomiast zdrada ze strony współmałżonka, której przyszło doświadczyć Hillary, wydaje się wręcz zaprzeczeniem marzeń. Nie, chodzi o to, że są to wielkie marki o wysokiej „wartości” („brand equity”). Zasada „wartości marek” była ostatnio wyjaśniana w serwisach wiadomości, na przykładach kilku sławnych osób.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to