Od społeczności do konwersji - Marketing przy Kawie
Od społeczności do konwersjiOd społeczności do konwersjiOd społeczności do konwersjiOd społeczności do konwersji

Od społeczności do konwersji

Od społeczności do konwersji
Martyna Tymińska

Martyna Tymińska

-

copywriter, Grupa Unity

Martyna Tymińska

Martyna Tymińska

copywriter
Grupa Unity

Prowadzi działania content marketingu, koordynuje kampanie CPC na Facebooku; współtworzy też strategie i monitoruje wizerunek marek w social media.

Jak przy ograniczonym budżecie uzyskać wzrost liczby polubień fan page’a o ponad 55% i zwiększyć wartość konwersji o 70%? To możliwe dzięki podejściu nastawionemu na efekt, zwanemu marketingiem konwersji.

Marketing konwersji to umiejętność biznesowego zrozumienia i wykorzystania narzędzi marketingowych do osiągania efektów biznesowych klienta. Pojęcie to wprowadzili specjaliści z wrocławskiej agencji interaktywnej Internet Designers.

Jak pokazały statystyki Socialbakers, już na początku ubiegłego roku polski Facebook miał ponad 10 mln użytkowników (według Megapanelu z listopada realnych użytkowników w Polsce jest ponad 15 mln).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja