Nie agencja, nie firma, nie opłacona ekipa, ale zadowoleni konsumenci prowadzą kampanie marek, które sięgają po marketing 2.0. Oczywiście trzeba ich do tego umiejętnie zachęcić. Na przykład tak, jak to zrobił Carlsberg.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Happy Bear Time
Carlsberg zapewnił Duńczykom #happybeertime, ci zaś odwdzięczyli się marce promocją na Instagramie
Nowa kampania Carlsberga (kreacja Konstellation, Dania) trafnie wykorzystała popularność umieszczania zdjęć z imprez na portalach społecznościowych. Klienci barów, kiedy ich do tego zachęcono, wykonywali czynność, która wydawała im się całkowicie naturalna.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.