Od piwnych happy hours 2.0 po personalizowane ciasteczka – jak kreatywnie angażować konsumentaOd piwnych happy hours 2.0 po personalizowane ciasteczka – jak kreatywnie angażować konsumentaOd piwnych happy hours 2.0 po personalizowane ciasteczka – jak kreatywnie angażować konsumentaOd piwnych happy hours 2.0 po personalizowane ciasteczka – jak kreatywnie angażować konsumenta
Klient chce być panem sytuacji: decydować, bawić się, odczuwać korzyść (fot. Brainstorming Perú)

Od piwnych happy hours 2.0 po personalizowane ciasteczka – jak kreatywnie angażować konsumenta

Od piwnych happy hours 2.0 po personalizowane ciasteczka – jak kreatywnie angażować konsumenta
Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Nie agencja, nie firma, nie opłacona ekipa, ale zadowoleni konsumenci prowadzą kampanie marek, które sięgają po marketing 2.0. Oczywiście trzeba ich do tego umiejętnie zachęcić. Na przykład tak, jak to zrobił Carlsberg.

Happy Bear Time

Carlsberg zapewnił Duńczykom #happybeertime, ci zaś odwdzięczyli się marce promocją na Instagramie

Nowa kampania Carlsberga (kreacja Konstellation, Dania) trafnie wykorzystała popularność umieszczania zdjęć z imprez na portalach społecznościowych. Klienci barów, kiedy ich do tego zachęcono, wykonywali czynność, która wydawała im się całkowicie naturalna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja