Od MOI do ROI, czyli jak skutecznie prowadzić działania content marketingoweOd MOI do ROI, czyli jak skutecznie prowadzić działania content marketingoweOd MOI do ROI, czyli jak skutecznie prowadzić działania content marketingowe
Inspiruj, nie reklamuj (fot. vege/Fotolia)

Od MOI do ROI, czyli jak skutecznie prowadzić działania content marketingowe

Od MOI do ROI, czyli jak skutecznie prowadzić działania content marketingowe
Włas Chorowiec

Włas Chorowiec

-

prezes, LeadBullet

Włas Chorowiec

Włas Chorowiec

prezes
LeadBullet

„Jeśli w tworzonych przez siebie treściach musicie specjalnie wzywać konsumenta do działania, na którym wam zależy – nie jesteście na dobrej drodze. Inspirujcie odbiorcę samą treścią!” – przypomina adeptom content marketingu amerykański specjalista Andrew Davis. Jak zainicjować „moment of inspiration with content” (MOI), bez którego trudno marzyć o dobrym ROI w tej odmianie marketingu?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja