Od McDonald’s do Pepsi: 7 sposobów, jakimi globalne marki uciekają od niezdrowego wizerunkuOd McDonald’s do Pepsi: 7 sposobów, jakimi globalne marki uciekają od niezdrowego wizerunkuOd McDonald’s do Pepsi: 7 sposobów, jakimi globalne marki uciekają od niezdrowego wizerunkuOd McDonald’s do Pepsi: 7 sposobów, jakimi globalne marki uciekają od niezdrowego wizerunku
Zupełnie nie jak w fast foodzie (The Corner by McCafé)

Od McDonald’s do Pepsi: 7 sposobów, jakimi globalne marki uciekają od niezdrowego wizerunku

Od McDonald’s do Pepsi: 7 sposobów, jakimi globalne marki uciekają od niezdrowego wizerunku
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Fast foody przypominające sklepy ze zdrową żywnością, włączanie mleka do oferty, napój promowany jako ekologiczny wytwór kultury niezależnej... Największe marki spożywcze prześcigają się w odchodzeniu od tzw. śmieciowego jedzenia.

1. McDonald’s stawia na McSzczerość i The Corner by McCafé
Ostatnie wyniki sprzedaży koncernu są najgorsze od lat. Jednym z powodów wymienianych przez ekspertów ma być rosnące znaczenie trendu zdrowotnego.

Źródło: www.businessinsider.com

Dlatego pod koniec ubiegłego roku rozpoczęto w USA kampanię „Our food. Your questions”, ukazującą ze szczegółami proces produkcji poszczególnych potraw z menu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja