Fast foody przypominające sklepy ze zdrową żywnością, włączanie mleka do oferty, napój promowany jako ekologiczny wytwór kultury niezależnej... Największe marki spożywcze prześcigają się w odchodzeniu od tzw. śmieciowego jedzenia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1. McDonald’s stawia na McSzczerość i The Corner by McCafé
Ostatnie wyniki sprzedaży koncernu są najgorsze od lat. Jednym z powodów wymienianych przez ekspertów ma być rosnące znaczenie trendu zdrowotnego.
Źródło: www.businessinsider.com
Dlatego pod koniec ubiegłego roku rozpoczęto w USA kampanię „Our food. Your questions”, ukazującą ze szczegółami proces produkcji poszczególnych potraw z menu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.