Od latawca do strategiiOd latawca do strategiiOd latawca do strategiiOd latawca do strategii

Od latawca do strategii

Od latawca do strategii
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Wizerunek Polski i Polaków w Unii Europejskiej jest jak na razie, delikatnie mówiąc, niezbyt pozytywny. Polska kojarzy się naszym zachodnim sąsiadom przede wszystkim z krajem religijnym, rolniczym i zacofanym. Z kradzieżami samochodów, korupcją, strajkami i Wałęsą. Polacy natomiast postrzegani są jako leniwi, niechlujni i z nadwagą. Również polskie produkty nie są zbyt dobrze znane. Jak więc zadbać o markę kraju?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja