Nie każda współpraca Doroty Wellman z marką była tak udana, jak początek nowej kampanii Lidla. Przegląd reklamowych aliansów dziennikarki to także okazja, by zobaczyć, jak zmieniała się reklama w ostatnich latach.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
2006 – Dove, „Prawdziwe piękno”
Polska odsłona jednej z najważniejszych akcji ostatnich lat. Nazywana była „kampanią społeczno-edukacyjną”, choć z perspektywy czasu wiadomo już, że był to zwiastun nowej tendencji: przekaz stylizowany na kampanię społeczną jako odpowiedź na spadek efektywności tradycyjnych działań public relations i kryzys mediów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.