Od Dove do Lidla: 6 najlepszych i najgorszych kampanii z udziałem Doroty WellmanOd Dove do Lidla: 6 najlepszych i najgorszych kampanii z udziałem Doroty WellmanOd Dove do Lidla: 6 najlepszych i najgorszych kampanii z udziałem Doroty WellmanOd Dove do Lidla: 6 najlepszych i najgorszych kampanii z udziałem Doroty Wellman

Od Dove do Lidla: 6 najlepszych i najgorszych kampanii z udziałem Doroty Wellman

Od Dove do Lidla: 6 najlepszych i najgorszych kampanii z udziałem Doroty Wellman
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nie każda współpraca Doroty Wellman z marką była tak udana, jak początek nowej kampanii Lidla. Przegląd reklamowych aliansów dziennikarki to także okazja, by zobaczyć, jak zmieniała się reklama w ostatnich latach.

2006 – Dove, „Prawdziwe piękno”

 

Polska odsłona jednej z najważniejszych akcji ostatnich lat. Nazywana była „kampanią społeczno-edukacyjną”, choć z perspektywy czasu wiadomo już, że był to zwiastun nowej tendencji: przekaz stylizowany na kampanię społeczną jako odpowiedź na spadek efektywności tradycyjnych działań public relations i kryzys mediów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się